Konu
Windows 8 29 TL?
28-10-2012, 18:24:06
#33
Vin
Bende ilk başta kasma yaptı, ama şuan çok rahatlıkla kullanıyorum.
Ayrıca kullanan arkadaşlarda Mağaza'yı ziyaret etmeyi unutmasınlar, Tivibu uygulaması çok kullanışlı olmuş.