Bende ilk başta kasma yaptı, ama şuan çok rahatlıkla kullanıyorum.

Ayrıca kullanan arkadaşlarda Mağaza'yı ziyaret etmeyi unutmasınlar, Tivibu uygulaması çok kullanışlı olmuş.