UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cs6 kurdum ben
en olmadı cs6 deneyeceğim yapacak bir şey yok. cs4ede alışmıştık, uyumluluk sorununu giderecek bir yol yokmu acaba