Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuran arkadaşlar temiz kurulum yapan var mı aranız da? Donanımhaber'de sıfırdan kurulum yapılamayacağı belirtilmiş.
Evet öyle bir kısıtlama yok, .iso'yu dvdye yazdırıp sıfırdan kurdum.

Ben baya eskide kalmışım, hala photoshop cs2 kullanıyorum