Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuran arkadaşlar temiz kurulum yapan var mı aranız da? Donanımhaber'de sıfırdan kurulum yapılamayacağı belirtilmiş.
ben iso olarak kaydedip, DVD ye çektim ve vistayı silip sıfırdan kurulum yaptım. öyle bir kısıtlama yok.