• 19-05-2008, 01:18:37
    #19
    Kurumsal Üye
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin dediğine gelir gelmesine ama sen beni anlamıyorsun sonuçta bizim gibi nixcon ile çalışan birçok kişi vardı içlerinde neden nixconun en büyük müşterisi onumundaydık nixcon sayesinde demeyin bizim müşterilerimize teklif gönderdiklerini forumlarda kaç defa yazdık ve direk teklif alanların azından duyduk Ama ben yinede teşekkür etmiştim kendilerine...
    Seni anlıyorum zaten Osman da ben son kullanıcıdan bahsetmemiştim.
    Son kullanıcı olarak bakarsak olaya kişiler pek tabi senden alır management için.
    USA dan da haliyle bizden alıyor kullanıcı elin adamına sıkıntısını anlatması bir dert makinesini ayarlaması bir dert. TR de bile bu sorun varken USA da napsınlar
  • 19-05-2008, 01:20:57
    #20
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni anlıyorum zaten Osman da ben son kullanıcıdan bahsetmemiştim.
    Son kullanıcı olarak bakarsak olaya kişiler pek tabi senden alır management için.
    USA dan da haliyle bizden alıyor kullanıcı elin adamına sıkıntısını anlatması bir dert makinesini ayarlaması bir dert. TR de bile bu sorun varken USA da napsınlar
    Son kullanıcı için öyle.. Sonuçta adam 600 ytl alacağı hizmeti 180 YTL ye aldığ her ay kara geçmişti..

    Ama satıcı kesinlikle büyümez sağlaycılar sayesinde...

    HAA Sağlayıcı CRM sistemi kurmuştur buna benzer şeyler yaparak ticaretin kalitesini arttırmıştır o ayrı ama bunların hiçbirini yapmad nixcon
  • 19-05-2008, 01:24:04
    #21
    Kurumsal Üye
    Nixcon belki bazı şeyleri yapmadı ama olsun yinede TR normlarında iyi sayılırdı fiyata göre. İşi bilenler için fazla bir sorunu yoktu.
  • 19-05-2008, 01:31:18
    #22
    Kurumsal PLUS
    Mantık sanırım şuydu

    örnek 4 tane kabininiz var

    1. 20kasa 30mbps
    2. 20kasa 40mbps
    3. 20kasa 40mbps
    4. 20kasa 50mbps

    kabin olayı sürekli parça parça 20 den fazla bir araya sunucu getirilmeyen biçimdeydi..

    Şimdi bunu neden yaparlar örnek vererek anlatmaya çalışayım

    günün birinde söyle olur


    1. 20kasa 30mbps - kullanım 12mbps
    2. 20kasa 40mbps - kullanım 25mbps
    3. 20kasa 40mbps - kullanım 30mbps
    4. 20kasa 50mbps - kullanım 51mbps

    şimdi bakın toplam kabinlermizin hattı 160 mbps...
    toplam kullanılan hat 118 Mbps

    normalde 120 dersek boş hattımız 40 mbps değilmi?

    kabin olayında 20 sunucuya 1 hat verlir ve bu örnekte 4. kabin için 10mbps daha arttırım yapmak gerekir.. yani normalde tek yerden gelsedi hat attırımı yapmak gerekmeyecekti..

    veee kabin de hat arttıkca para yükseliyor (10 mbps birim fiyatı)...


    ________

    Yukarıda yer alan örnek gerçek olmayarak sadece benim düşüncemdir.

    Sunucu barındırmanın 180 ytl oluu konusunda söyle bir hesap yapabiliriz

    100 sunucu 10mbps de 1000mbps yani 1gbps yapar..

    eğer 100 farklı amaçla kullanılan farklı insanların kullandığı bu sunucuların hepsi %100 kullanım yaparsa kafamı keserim..

    bu 100 sunucu emin olun herbiri tek tek uplink aldığından toplam satılan 1000mbps trafik miktarınn %50 sine zor gelirler..

    bunlar kesinlikle benim düşüncelerimdir bu nedenle yeni veri merkeznde networku çok daha iyi biçimde kullanabiliyoruz
  • 19-05-2008, 01:36:07
    #23
    Kurumsal Üye
    Overselling
  • 19-05-2008, 01:37:53
    #24
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Overselling
    AciLLL Datacenter ! - Webmaster Forumu - Webmaster Zone
  • 19-05-2008, 01:42:07
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @ni-osman

    forumlarda konuşacağına msnde, telefonda, yada tickette konuşsana hacım sen?
    .................................................. ...........
    ekrem//:
    selam
    ekrem//:
    üye adım : ekrem şxxxxxxx
    üye mailim : ekrem@xxxxxxx
    3 gündür sunucu bekliyorum
    ekrem//:
    bugün seni cepten aradım, başka biri çıktı gelince söylücem not alıyorum dedi
    ekrem//:
    özellikle dedim ki, teslim zamanını söyleyin, ona göre bekleyim
    ekrem//:
    halen teslim zamanını bekliyorum, zaman verin şu gün şu saat diye
    ekrem//:
    cumartesi sbah başlanan kurulum hala bitmez mi?
    ..............................................


    3 gündür sunucu bekliyorum arkadaşım senden, sense forumlarda millete laf yetiştirecem diye uğraşıyosun
  • 19-05-2008, 01:46:56
    #26
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Overselling

    Sonuç olarak ben bir çok şeyi Nixcon ile çalıştığımız süre içinde tecrübe edindim.. Her şeyden önce müşteri portföyünde acil bir değişim yapmamız gerekiyor forumlarda görüldüğü üzere Müşterimizin müşterileri koruma konusunda bizimle çalışanlar bilir zaten Nixcon döneminde Nixcon dan duyduğumuz sıkıntı nedeni ile bir dizi düzenlemeye gitmiştik. Örnek bizimle çalışan A firmasını kullanan bir kişi bize gelip VPS alamaz.. öncelikle A firmasından izin alması gerekir ki sonra A firması ile ticaretimizde bir sorunla karşı karşıya kalmayalım.. Nixcon hakkında sıkıntımız sadece bu yönde değildi ancak her şeyi anlatmak nede olsa 3 yıldır çalışmışız ayıp olur.. Ben buna benzer birçok şeyi tecrübe edinerek insanların hizmet konusunda nelere ihtiyaç duyduklarını iyi analiz edip yenilenen hizmet yapısında bu edindiğimiz tecrübeleri sonuna kadar kullanmayı planlıyorum…

    Her şeyden önce sinir duyularım çok tahrip olduğundan 2-3 ay psikolog desteyi almam gerekiyor.. Yolda biri selam verse dövesim geliyor artık..
  • 19-05-2008, 01:57:24
    #27
    Osmannnnnn işine baksana abicim bak müşterin bekliyor.