Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@ni-osman
forumlarda konuşacağına msnde, telefonda, yada tickette konuşsana hacım sen?
.................................................. ...........
ekrem//:
selam
ekrem//:
üye adım : ekrem şxxxxxxx
üye mailim : ekrem@xxxxxxx
3 gündür sunucu bekliyorum
ekrem//:
bugün seni cepten aradım, başka biri çıktı gelince söylücem not alıyorum dedi
ekrem//:
özellikle dedim ki, teslim zamanını söyleyin, ona göre bekleyim
ekrem//:
halen teslim zamanını bekliyorum, zaman verin şu gün şu saat diye
ekrem//:
cumartesi sbah başlanan kurulum hala bitmez mi?
..............................................
3 gündür sunucu bekliyorum arkadaşım senden, sense forumlarda millete laf yetiştirecem diye uğraşıyosun