Konu
nixcon facisı ve sonrası...
19-05-2008, 01:24:04
#21
AySiMa
Kurumsal Üye
Nixcon belki bazı şeyleri yapmadı ama olsun yinede TR normlarında iyi sayılırdı fiyata göre. İşi bilenler için fazla bir sorunu yoktu.