• 19-05-2008, 00:54:49
    #10
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman'cım kendi emeğini fazla yüceltme. Ardına bakki ileriyi göresin. Bazen emek verip Bazende emek vermeden kazanılır.
    Ne yani hiç mi Nixcon sayesinde para kazanmadın ve kazanmadık?
    2.5 yıl kötü hizmet verdiği için mi ordaydın. Lütfen yani nankör olmayalım.
    Nankör olsam duyuru yaparen teşekkür etmezdim..

    Ben düşüncenin yanlış olduğunu sölüyorum herkes kendi kendini büyütür..

    Sizin USA sunucuları adam direk USA dan alsa daha iyimi hizmet alacak yoksa sizden alıncamı daha iyi hizmet alacak?

    Sizden alınca 10 kat daha iyi hizmet alacak iletişim sorunu olmayacak zaten hereyden önce...

    Ama sen USA dan sattın adam sana sürekli ulaşamorsa nekadar çalışabilirki kullanıcı seninle? Bir sonraki ay gider başka yere...

    Her neyse demek istediğimi anlamadın sen
  • 19-05-2008, 01:00:14
    #11
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman'cım kendi emeğini fazla yüceltme. Ardına bakki ileriyi göresin. Bazen emek verip Bazende emek vermeden kazanılır.
    Ne yani hiç mi Nixcon sayesinde para kazanmadın ve kazanmadık?
    2.5 yıl kötü hizmet verdiği için mi ordaydın. Lütfen yani nankör olmayalım.

    Sonu verilen hizmet değil bence. Sonuçta verdiği hizmet de muammlı bir hizmetti. Verdiği lisanslara kadar...

    Firmanın bu duruma geleceğini bir çok kez dile getirmiştim. delawareintercorp.com üzerinden 150$ a kurulmuş bir şirket... Kağıt üzerinde... Ve onlarca şubemiz var diyip haber yapması ayrı bir olaydı... Nixcon INC diye kurulup siteye A.Ş. olduk diye yazmaları...

    delawareintercorp.com üzerinden gidip firma kurun. 2 hafta içerisinde size dökümanları yolluyorlar. Üzerinizde hiç bir ticari sorumluluk bulunmaz. Fakat delawarein canı sıkılır siler tüm kayıtlarınızı... Veya başka idari yaptırımlar uygulanır -Türkiye Cumhuriyeti içerisinde-...

    Kazanlar elbet olmuştur. Osman Bey'i örnek vermek gerekirse -affınıza sığınıyorum Osman Bey, sonuçta hiç bir samimiyetimiz veya bağımız yok... tekrardan özür dilerim.- Elbet kazanmıştır... Fakat bunu kazanırken ne nixcon kazandırmıştır nede nixcon'un ismi kazandırmıştır.

    Kendi verdiği hizmetten ötürü kazanmıştır. Şuanda forumdan takip ettiğimiz kadarıyla gayet sıkıntılı bir dönemde. Bütün sıkıntıda nixcon'un habersiz kaçışından kaynaklanıyor. Bunu sizde yaşadınız sonuçta...

    Belki 10Mbit'i 180ytl ye veriyordu. Evet insana hoş geliyor cidden. Rahat olacağınızı düşünüyorsunuz. Fakat ne kadar olumluydu? Abicilik hizmeti yaptılar sadece...
  • 19-05-2008, 01:04:17
    #12
    Kurumsal Üye
    Osmancım pek tabi bizim ya da senin verdiğin hizmet bu konuda önem arz eder ama bir malı 50 kuruşa alıp 70 kuruşa satmak nere 70 kuruşa alıp 100 kuruşa satmak nere. Sonuçta ucuza alıp kendi hizmet kalitenle üzerine ekleyip piyasa normlarına yaklaştırarak satıyorsun.
    Hizmeti çok iyi veriyorum diye fiyatı yükselt önümüzdeki aybakalım müşteri sayın kaça düşüyor. TR de satmak daha zor sen de biliyorsun. TR ye satmanın tek yolu hem kaliteli hem de ucuz satmaktır. Ucuz satmanın yolu da malı ucuza mal etmektir. Nixcondaki gibi
  • 19-05-2008, 01:07:21
    #13
    Bunlar ne oldu ki

    Nixcon Networks Inc. ABD ( Merkez )
    Nixcon Networks Türkiye İstanbul A.Ş(Şube/Temsilci) (Hizmet veriyor. )
    Nixcon Networks Deutchland AG ( Temsilci ) ( Hizmet veriyor. )
    Nixcon Networks Romania SA ( Şube/Temsilci ) ( Hizmet veriyor. )
    Nixcon Networks Italy S.R.L ( Şube/Temsilci ) ( Hizmet veriyor. )
    Nixcon Networks France SA (Temsilci ) ( Hizmet veriyor. )


    heytt be.koskoca nixcon
  • 19-05-2008, 01:07:42
    #14
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osmancım pek tabi bizim ya da senin verdiğin hizmet bu konuda önem arz eder ama bir malı 50 kuruşa alıp 70 kuruşa satmak nere 70 kuruşa alıp 100 kuruşa satmak nere. Sonuçta ucuza alıp kendi hizmet kalitenle üzerine ekleyip piyasa normlarına yaklaştırarak satıyorsun.
    Hizmeti çok iyi veriyorum diye fiyatı yükselt önümüzdeki aybakalım müşteri sayın kaça düşüyor. TR de satmak daha zor sen de biliyorsun. TR ye satmanın tek yolu hem kaliteli hem de ucuz satmaktır. Ucuz satmanın yolu da malı ucuza mal etmektir. Nixcondaki gibi
    Açık konuşmak gerekirse bizim için değişen 300 ytl oldu fiyat konusunda..

    daha önce anlatmıştım sunucular Trafik limitliydi bu nedenle hem fiyat değişimi yapmadık hem müşteri kaybetmedik..

    Co-Location gönderenlere fiyatlar ters geldi tabi ama dedicated lerde şuan boş olan sunucularımızda satıldı çok şükür..

    HAA Şu var 180 ytl den 600 ytl ye çıkınca 10mbps co-location birtek co-location müşterilerimizden olduk ki zaten altarnatif biryere gecen 2 kişi dışında diğerleri bir yerlede çalışmacak koyacak evine sunucusunu
  • 19-05-2008, 01:10:58
    #15
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman abi tazminat kasdetmedim aslında sen beni büyük ihtimal anladın
    ve helal olsun dıyorum bu işle gayet iyi başa çıkabildin
    demekki yanlış insanlara güvenmişsin

    benim asıl üzerinde durduğum şey ticaret ahlakı onu geçtim ahlak, insana saygı denilen bişey var
    cumartesı pazar heryer kapalıyken cuma günü cıkıpta pazartesı kapatıyoruz başınızın çaresine bakın demek insanlığa sığmaz
    arkadaşlar nixconla köşeyi dönen döndü demişler
    diğerlerinden ucuza satıyor olması onların böyle bişey yapabilmelerine bahane değil
    O dediğin ticaret ahlakı olsaydı, misal veriyorum x firmanın nixconda kabini var ve müşterisi x firmaya ulaşamadı olduya bi kopukluk bir problem için nixcon u aradı, nixcon o müşteriye x firmayı geçin bizle çalışmaya ne dersiniz demezdi.
  • 19-05-2008, 01:11:47
    #16
    Kurumsal Üye
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konuşmak gerekirse bizim için değişen 300 ytl oldu fiyat konusunda..

    daha önce anlatmıştım sunucular Trafik limitliydi bu nedenle hem fiyat değişimi yapmadık hem müşteri kaybetmedik..

    Co-Location gönderenlere fiyatlar ters geldi tabi ama dedicated lerde şuan boş olan sunucularımızda satıldı çok şükür..

    HAA Şu var 180 ytl den 600 ytl ye çıkınca 10mbps co-location birtek co-location müşterilerimizden olduk ki zaten altarnatif biryere gecen 2 kişi dışında diğerleri bir yerlede çalışmacak koyacak evine sunucusunu
    Sonuç olarak söz yine benim dediğime gelmiş oldu. Bir malın mal edilişi her zaman önemlidir bir şeyler kazanmak için.
    Sunucuların satılmasına sevindim en azından o yönde bir sıkıntı çekmemişsin.
    Bak kaliteli hizmet vermene rağmen CO müşterileri pes etmiş. Ne yazıkki ucuzluk TR de neredeyse kaliteden daha önemli. Bu ekonomik şartlar bunu gerektiriyor .
  • 19-05-2008, 01:15:34
    #17
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç olarak söz yine benim dediğime gelmiş oldu. Bir malın mal edilişi her zaman önemlidir bir şeyler kazanmak için.
    Sunucuların satılmasına sevindim en azından o yönde bir sıkıntı çekmemişsin.
    Bak kaliteli hizmet vermene rağmen CO müşterileri pes etmiş. Ne yazıkki ucuzluk TR de neredeyse kaliteden daha önemli. Bu ekonomik şartlar bunu gerektiriyor .
    Senin dediğine gelir gelmesine ama sen beni anlamıyorsun sonuçta bizim gibi nixcon ile çalışan birçok kişi vardı içlerinde neden nixconun en büyük müşterisi onumundaydık nixcon sayesinde demeyin bizim müşterilerimize teklif gönderdiklerini forumlarda kaç defa yazdık ve direk teklif alanların azından duyduk Ama ben yinede teşekkür etmiştim kendilerine...
  • 19-05-2008, 01:16:04
    #18
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dediğin ticaret ahlakı olsaydı, misal veriyorum x firmanın nixconda kabini var ve müşterisi x firmaya ulaşamadı olduya bi kopukluk bir problem için nixcon u aradı, nixcon o müşteriye x firmayı geçin bizle çalışmaya ne dersiniz demezdi.
    demekki facianın kendi gelmeden ayak sesleri gelmiş