AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç olarak söz yine benim dediğime gelmiş oldu. Bir malın mal edilişi her zaman önemlidir bir şeyler kazanmak için.
Sunucuların satılmasına sevindim en azından o yönde bir sıkıntı çekmemişsin.
Bak kaliteli hizmet vermene rağmen CO müşterileri pes etmiş. Ne yazıkki ucuzluk TR de neredeyse kaliteden daha önemli. Bu ekonomik şartlar bunu gerektiriyor .
Senin dediğine gelir gelmesine ama sen beni anlamıyorsun sonuçta bizim gibi nixcon ile çalışan birçok kişi vardı içlerinde neden nixconun en büyük müşterisi onumundaydık nixcon sayesinde demeyin bizim müşterilerimize teklif gönderdiklerini forumlarda kaç defa yazdık ve direk teklif alanların azından duyduk Ama ben yinede teşekkür etmiştim kendilerine...