AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmancım pek tabi bizim ya da senin verdiğin hizmet bu konuda önem arz eder ama bir malı 50 kuruşa alıp 70 kuruşa satmak nere 70 kuruşa alıp 100 kuruşa satmak nere. Sonuçta ucuza alıp kendi hizmet kalitenle üzerine ekleyip piyasa normlarına yaklaştırarak satıyorsun.
Hizmeti çok iyi veriyorum diye fiyatı yükselt önümüzdeki aybakalım müşteri sayın kaça düşüyor. TR de satmak daha zor sen de biliyorsun. TR ye satmanın tek yolu hem kaliteli hem de ucuz satmaktır. Ucuz satmanın yolu da malı ucuza mal etmektir. Nixcondaki gibi
Açık konuşmak gerekirse bizim için değişen 300 ytl oldu fiyat konusunda..

daha önce anlatmıştım sunucular Trafik limitliydi bu nedenle hem fiyat değişimi yapmadık hem müşteri kaybetmedik..

Co-Location gönderenlere fiyatlar ters geldi tabi ama dedicated lerde şuan boş olan sunucularımızda satıldı çok şükür..

HAA Şu var 180 ytl den 600 ytl ye çıkınca 10mbps co-location birtek co-location müşterilerimizden olduk ki zaten altarnatif biryere gecen 2 kişi dışında diğerleri bir yerlede çalışmacak koyacak evine sunucusunu