nixcon facisı ve sonrası... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
nixcon facisı ve sonrası...
79
●
4.039
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
nixcon facisı ve sonrası...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
19-05-2008, 02:02:00
#28
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Ödemesini geri gönderdik..
"müşteri portföyünde acil bir değişim yapmamız gerekiyor" daki kastımı canlı olarak görmüş oldunuz
19-05-2008, 02:02:34
#29
Blue-D
Osman Abi birini indirecek şimdi aşağı ters bi yerine denk gelince
19-05-2008, 02:05:53
#30
wdp
bn 1 yıl kadar çalıştım nixcon ile..
bnce iyilerdi kim ne derse desin hizmetleri iyiydi...
19-05-2008, 02:06:44
#31
Haymac
Osman, Ekrem Abi'nin işini halletsene yav.
19-05-2008, 02:07:50
#32
AySiMa
Kurumsal Üye
Osman portföyünü bu şekilde alenen değiştirme bence. Her sıkıntısını yazana geri iade mi yapıcan
19-05-2008, 02:11:00
#33
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Daha önce konuştuk bizi sürekli uraştıracak 1 kişi yerine
halden lafdan anlayan 10 kişi bizim için daha iyi olacak..
19-05-2008, 02:15:33
#34
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Osman, Ekrem Abi'nin işini halletsene yav.
cPanel - The Leading Control Panel
lisans bile alındı ha dedm CSF den tut optimizasyona herşeyi yapıp vereyim demiştim ne bileyim arıza çıkartacagını
Ama iyiki almadan önce çıkarttı
19-05-2008, 02:20:10
#35
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce konuştuk bizi sürekli uraştıracak 1 kişi yerine
halden lafdan anlayan 10 kişi bizim için daha iyi olacak..
osman karıştırdın sanırım tam tersi olacaktı
bizi sürekli uraştıracak 10 kişi yerine
halden lafdan anlayan 1 kişi bizim için daha iyi olacak
olmalı
19-05-2008, 02:22:33
#36
Ufuk Gedik
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce konuştuk bizi sürekli uraştıracak 1 kişi yerine
halden lafdan anlayan 10 kişi bizim için daha iyi olacak..
en doğru seçim.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler