Sonuç olarak söz yine benim dediğime gelmiş oldu. Bir malın mal edilişi her zaman önemlidir bir şeyler kazanmak için.
Sunucuların satılmasına sevindim en azından o yönde bir sıkıntı çekmemişsin.
Bak kaliteli hizmet vermene rağmen CO müşterileri pes etmiş. Ne yazıkki ucuzluk TR de neredeyse kaliteden daha önemli. Bu ekonomik şartlar bunu gerektiriyor .
Bir malın mal edilişi önemli değildir insanın satış kabiliyeti ve kendi pazar payı önemlidir.
Abd dcde aynı sunucu 1 yerde 100 euro bir yerde 150 euro
Almanya'da aynı sunucu 1 yerde 80 euro bir yerde 120 euro
Türkiye'de aynı sunucu yine bir yerde 250 ytl bir yerde 180 ytl
1gb alanı herkes 50 ytlye 30 ytlye satarken ben 250 ytlden satıyorum..
Önemli olan alış olsaydı o zaman o insanlarında en az 150 ytlden satmaları gerekirdi.
Ödemesini geri gönderdik..
"müşteri portföyünde acil bir değişim yapmamız gerekiyor" daki kastımı canlı olarak görmüş oldunuz
En iyisi bence sen bayilik vermeyede bak.En azından bayi ile muhatab olursun son kullanıcı ile degil..
Her Nixcon konusu Netİnternet'e dönmek zorunda mı, ben bunu anlamıyorum...
Sorun su Nixcon'un bu zamana kadar dayanması bile Ni-Osmanın sayesinde oldu adam iftira atanlara cevap vericem diye kendini paraladı kac gene forumlarda sabahladı haliyle nixcon deyince akla Ni geliyor.
Simdi bazı insanlar aklı sıra haklı cıktıkları için tarih olmuş Nixcon konusunu kapatmayıp Ni'yi yıpratmaya çalışıyor.
Bu zamana kadar sadece adı duyulan Mars'ta Nixcon gibi konu başlıklarına kapak olucaktır.Bundanda eminim..