• 19-05-2008, 07:35:07
    #55
    Osman'a - itrader çakmış. Webmaster Forum & Webmaster Okulu - E-Ticaret - Ni-Osman
    Bu konuda ne düşünüyorsun Osman abi.
  • 19-05-2008, 09:49:37
    #56
    Her Nixcon konusu Netİnternet'e dönmek zorunda mı, ben bunu anlamıyorum...
  • 19-05-2008, 10:00:57
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Nixcon konusu Netİnternet'e dönmek zorunda mı, ben bunu anlamıyorum...
    +1
  • 19-05-2008, 10:01:47
    #58
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç olarak söz yine benim dediğime gelmiş oldu. Bir malın mal edilişi her zaman önemlidir bir şeyler kazanmak için.
    Sunucuların satılmasına sevindim en azından o yönde bir sıkıntı çekmemişsin.
    Bak kaliteli hizmet vermene rağmen CO müşterileri pes etmiş. Ne yazıkki ucuzluk TR de neredeyse kaliteden daha önemli. Bu ekonomik şartlar bunu gerektiriyor .
    Bir malın mal edilişi önemli değildir insanın satış kabiliyeti ve kendi pazar payı önemlidir.

    Abd dcde aynı sunucu 1 yerde 100 euro bir yerde 150 euro

    Almanya'da aynı sunucu 1 yerde 80 euro bir yerde 120 euro

    Türkiye'de aynı sunucu yine bir yerde 250 ytl bir yerde 180 ytl

    1gb alanı herkes 50 ytlye 30 ytlye satarken ben 250 ytlden satıyorum..

    Önemli olan alış olsaydı o zaman o insanlarında en az 150 ytlden satmaları gerekirdi.

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemesini geri gönderdik..

    "müşteri portföyünde acil bir değişim yapmamız gerekiyor" daki kastımı canlı olarak görmüş oldunuz
    En iyisi bence sen bayilik vermeyede bak.En azından bayi ile muhatab olursun son kullanıcı ile degil..

    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Nixcon konusu Netİnternet'e dönmek zorunda mı, ben bunu anlamıyorum...
    Sorun su Nixcon'un bu zamana kadar dayanması bile Ni-Osmanın sayesinde oldu adam iftira atanlara cevap vericem diye kendini paraladı kac gene forumlarda sabahladı haliyle nixcon deyince akla Ni geliyor.

    Simdi bazı insanlar aklı sıra haklı cıktıkları için tarih olmuş Nixcon konusunu kapatmayıp Ni'yi yıpratmaya çalışıyor.

    Bu zamana kadar sadece adı duyulan Mars'ta Nixcon gibi konu başlıklarına kapak olucaktır.Bundanda eminim..
  • 19-05-2008, 10:24:23
    #59
    Kurumsal PLUS
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman'a - itrader çakmış. Webmaster Forum & Webmaster Okulu - E-Ticaret - Ni-Osman
    Bu konuda ne düşünüyorsun Osman abi.

    3 Arkadaş atıp tutmuş işte birbirlerine verdikleri itraderler ile anlayabiliyoruz durumu...

    Sahdekar yazmış ama bunu yazma nedeni sunucu vermememz bunun neresi sahdekarlık o daha farklı bir konu... Sonuçta sunucu vermek zorunda değilim kimseye zorla alacakda değil..

    Kaç yaşında adam hiç yakışmıyor ama gören ticaret yapacaksan aynı kişi ile 2 kere düşünüp iş yapar... Yaptığı bu hareketlerde klavuz olur inanın yoruldum ilgilenemeyecem


    Konu dağılmasın ve Netinternet'e dönmesin PLS
  • 19-05-2008, 10:32:12
    #60
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Arkadaş atıp tutmuş işte birbirlerine verdikleri itraderler ile anlayabiliyoruz durumu...

    Sahdekar yazmış ama bunu yazma nedeni sunucu vermememz bunun neresi sahdekarlık o daha farklı bir konu... Sonuçta sunucu vermek zorunda değilim kimseye zorla alacakda değil..

    Kaç yaşında adam hiç yakışmıyor ama gören ticaret yapacaksan aynı kişi ile 2 kere düşünüp iş yapar... Yaptığı bu hareketlerde klavuz olur inanın yoruldum ilgilenemeyecem


    Konu dağılmasın ve Netinternet'e dönmesin PLS
    Sen her konuya cevap vermezsen dönmüyecekte

    Hala savunma yapıyorsun bak işine gücüne seni bekliyoruz 1 haftadır böle giderse biz gelicez istanbula herhalde senin geleceğin yok..
  • 19-05-2008, 10:32:26
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öncelikle şunu belirteyim benim nixconda sunucum felan yokdu.fakat bişeyler söyleyim dedim.

    osman bey forumlarda ne yazılırsa yazılsın cevap vermiyecekdi.Şu an eminim yorum yapanların çoğu eski müşteridir.İşte haklı çıktık vs diye.Kendini yoruyorsun.Müşteri listen belli.Sadece müşterilerinle muhattap olacakdın.Önemli olan müşterilerin memnuniyetidir.Burda forumdaki herkezi bilgilendirmek ne sana bi yarar sağlar nede başkasına.Ben olsam sadece açıklamamı yaparım forumda o konuya kimseyi yazdırmam.Kimseyle Bire bir konuşma içerisine girmemelisin.bi örneklendirme yapacağım ne zaman görülmüşki turkticaret vs gibi kuruluşların hata yaptıklarında forumlarda tartıştıkları.Bence sen açıklamanı tek sayfada yapıp o konuyuda yorumlara kapatmalısın.

    (sadece görüş bildirdim.Dediğim gibi sunucum felanda yok.Kusurumuz varsa affola)
  • 19-05-2008, 10:36:24
    #62
    Kurumsal PLUS
    Alıntı
    İşlem Bilgileri
    İşlem Tipi : İade
    İşlem Tarihi : 19/05/2008 04:03:44
    İş Yeri Onay Tarihi : 19/05/2008 04:03:44
    İşlemin durumu : Başarılı
    Onay Kodu : 804164

    Ödeme Bilgileri
    Kredi Kartı Numarası : 5437 **** **** 0166
    Son Kullanma Tarihi : 06/09
    Banka Bin Numarası : 543771

    Sipariş Bilgileri
    Sipariş Numarası : 1771
    Sipariş Tarihi : 19/05/2008 04:03:44
    Sipariş Tutarı : ( 250,00 ) YTL
    İşlem Referans No : 814004721183
    adamın parasnı gecenin 4 ünde iade etmişiz

    Sunucuyu yaptığı hareket nedeni ile vermek istemyoruz

    ve srf ona sunucu vermyoruz diye bize sahdekar diyor?

    Sahdekar bir iş için para alıp yok olmaktır..

    E ben bu adamın parasınıda almamışım ama sahdekar demiş

    Ben yazmayacağımda kim yazacak

    Sonuçta adam hakaret ediyor 2 tane de adam bulmuş yanında 3 ü beraber
  • 19-05-2008, 10:37:46
    #63
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın parasnı gecenin 4 ünde iade etmişiz
    Sunucuyu yaptığı hareket nedeni ile vermek istemyoruz
    ve srf ona sunucu vermyoruz diye bize sahdekar diyor?
    Sahdekar bir iş için para alıp yok olmaktır..
    E ben bu adamın parasınıda almamışım ama sahdekar demiş
    Ben yazmayacağımda kim yazacak
    Sonuçta adam hakaret ediyor 2 tane de adam bulmuş yanında 3 ü beraber

    kim turkticaret arkasından kim isimtescil arkasından konuşmuyorki ama bak hala turkiyenin 1 numarasılar