3 Arkadaş atıp tutmuş işte birbirlerine verdikleri itraderler ile anlayabiliyoruz durumu...
Sahdekar yazmış ama bunu yazma nedeni sunucu vermememz bunun neresi sahdekarlık o daha farklı bir konu... Sonuçta sunucu vermek zorunda değilim kimseye

zorla alacakda değil..
Kaç yaşında adam hiç yakışmıyor ama gören ticaret yapacaksan aynı kişi ile 2 kere düşünüp iş yapar... Yaptığı bu hareketlerde klavuz olur inanın yoruldum ilgilenemeyecem
Konu dağılmasın ve Netinternet'e dönmesin PLS
Sen her konuya cevap vermezsen dönmüyecekte
Hala savunma yapıyorsun bak işine gücüne seni bekliyoruz 1 haftadır böle giderse biz gelicez istanbula herhalde senin geleceğin yok..