Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
öncelikle şunu belirteyim benim nixconda sunucum felan yokdu.fakat bişeyler söyleyim dedim.
osman bey forumlarda ne yazılırsa yazılsın cevap vermiyecekdi.Şu an eminim yorum yapanların çoğu eski müşteridir.İşte haklı çıktık vs diye.Kendini yoruyorsun.Müşteri listen belli.Sadece müşterilerinle muhattap olacakdın.Önemli olan müşterilerin memnuniyetidir.Burda forumdaki herkezi bilgilendirmek ne sana bi yarar sağlar nede başkasına.Ben olsam sadece açıklamamı yaparım forumda o konuya kimseyi yazdırmam.Kimseyle Bire bir konuşma içerisine girmemelisin.bi örneklendirme yapacağım ne zaman görülmüşki turkticaret vs gibi kuruluşların hata yaptıklarında forumlarda tartıştıkları.Bence sen açıklamanı tek sayfada yapıp o konuyuda yorumlara kapatmalısın.
(sadece görüş bildirdim.Dediğim gibi sunucum felanda yok.Kusurumuz varsa affola)