nixcon kapandı gitti... O kadar savunan insandan 1 kişi bile kalmadı... Peki şimdi durumumuz nedir merak ediyorum.
Biliyorsunuz bende müşterisiydim. Fakat bir çok arkadaş nixcon yüzünden aşırı bir yükle karşılaştılar.
Şimdi sizler ne diyorsunuz? Hakaret boyutlarına varmadan güzelce konuşmak isterim. Samimi bir dilde...
Az önce nixcon.com.tr ye baktım site park halinde...
http://www.nixcon.com.tr/
nixcon facisı ve sonrası...
79
●4.039
- 19-05-2008, 00:33:37Bence kimse Nixcona fazla laf atmasın. Onun sayesinde bir çok kişi yeterince para kazandı. Ki onlarda kendilerini bizim gibi biliyor.
Aksine nixcona bir çok konuda teşekkür etmek lazım. Piyasa da fiyatlar Nixcon sayesinde düştü. Bizim oralarda bir laf var kohlidi kabuğundan çıkar kabuğuna tükürür.
Herkes nixconun bir anda kapatmasına önceki kazandıklarını düşünerek fazla laf söylemesin.
Ki zaten çoğu kişi bişey diyemedi ucuz olduğu için. Benimde 20 makinem vardı ben de zor durumda kaldım belki ama eğri oturup doğru konuşmak lazım. - 19-05-2008, 00:33:49Allah rahmet eylesin diyorum
Çok şeyi ardında bıraktı tarihin puslu sayfalarına nixcon gömüldü diye düşünüyorum ben.
- 19-05-2008, 00:38:21Hiç kimse servis sağlayıcısı yüzünden para kazanmaz kendi emekleri ile para kazanır..
sen ucuza almışın günün 2 saati ortalardasın diğer saatler yoksun adam sen ucuza satıyorsun diye senden almazki sonuçta servs sağlayıcısı tek ona hizmet vermiyor altarnatifler var..
O konuda yanlış düşünüyorsunuz - 19-05-2008, 00:48:53Beni gören tanıyamıyor bu nedenle yorgunluktan çöktüm artık... bide vps kullananlar çıkıyor ortaka bir ton dert anlatıyorsunuz anlamıyorlar falan.. Yani ben şuan 1 milyonu geçtim 1 milyar tazminat alsam dahi beni şuan mutlu etmezBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 00:50:36Osman'cım kendi emeğini fazla yüceltme. Ardına bakki ileriyi göresin. Bazen emek verip Bazende emek vermeden kazanılır.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani hiç mi Nixcon sayesinde para kazanmadın ve kazanmadık?
2.5 yıl kötü hizmet verdiği için mi ordaydın. Lütfen yani nankör olmayalım. - 19-05-2008, 00:54:33osman abi tazminat kasdetmedim aslında sen beni büyük ihtimal anladınNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve helal olsun dıyorum bu işle gayet iyi başa çıkabildin
demekki yanlış insanlara güvenmişsin
benim asıl üzerinde durduğum şey ticaret ahlakı onu geçtim ahlak, insana saygı denilen bişey var
cumartesı pazar heryer kapalıyken cuma günü cıkıpta pazartesı kapatıyoruz başınızın çaresine bakın demek insanlığa sığmaz
arkadaşlar nixconla köşeyi dönen döndü demişler
diğerlerinden ucuza satıyor olması onların böyle bişey yapabilmelerine bahane değil
Çok şeyi ardında bıraktı tarihin puslu sayfalarına nixcon gömüldü diye düşünüyorum ben.