Bence kimse Nixcona fazla laf atmasın. Onun sayesinde bir çok kişi yeterince para kazandı. Ki onlarda kendilerini bizim gibi biliyor.
Aksine nixcona bir çok konuda teşekkür etmek lazım. Piyasa da fiyatlar Nixcon sayesinde düştü. Bizim oralarda bir laf var kohlidi kabuğundan çıkar kabuğuna tükürür.
Herkes nixconun bir anda kapatmasına önceki kazandıklarını düşünerek fazla laf söylemesin.
Ki zaten çoğu kişi bişey diyemedi ucuz olduğu için. Benimde 20 makinem vardı ben de zor durumda kaldım belki ama eğri oturup doğru konuşmak lazım.