Hiç kimse servis sağlayıcısı yüzünden para kazanmaz kendi emekleri ile para kazanır..
sen ucuza almışın günün 2 saati ortalardasın diğer saatler yoksun adam sen ucuza satıyorsun diye senden almazki sonuçta servs sağlayıcısı tek ona hizmet vermiyor altarnatifler var..
O konuda yanlış düşünüyorsunuz
Osman'cım kendi emeğini fazla yüceltme. Ardına bakki ileriyi göresin. Bazen emek verip Bazende emek vermeden kazanılır.
Ne yani hiç mi Nixcon sayesinde para kazanmadın ve kazanmadık?
2.5 yıl kötü hizmet verdiği için mi ordaydın. Lütfen yani nankör olmayalım.