benim nixconla uzaktan yakından alakam yok ama şirket şirket diyorsunuz
yanlış hatırlamıyorsam perşembe cumadan haber veripte pazartesi kapattılar
o kısmı çok acemice ve çok saçmasapan geldi
Beni gören tanıyamıyor bu nedenle yorgunluktan çöktüm artık... bide vps kullananlar çıkıyor ortaka bir ton dert anlatıyorsunuz anlamıyorlar falan.. Yani ben şuan 1 milyonu geçtim 1 milyar tazminat alsam dahi beni şuan mutlu etmez