Hiç kimse servis sağlayıcısı yüzünden para kazanmaz kendi emekleri ile para kazanır..

sen ucuza almışın günün 2 saati ortalardasın diğer saatler yoksun adam sen ucuza satıyorsun diye senden almazki sonuçta servs sağlayıcısı tek ona hizmet vermiyor altarnatifler var..

O konuda yanlış düşünüyorsunuz