Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni gören tanıyamıyor bu nedenle yorgunluktan çöktüm artık... bide vps kullananlar çıkıyor ortaka bir ton dert anlatıyorsunuz anlamıyorlar falan.. Yani ben şuan 1 milyonu geçtim 1 milyar tazminat alsam dahi beni şuan mutlu etmez
osman abi tazminat kasdetmedim aslında sen beni büyük ihtimal anladın
ve helal olsun dıyorum bu işle gayet iyi başa çıkabildin
demekki yanlış insanlara güvenmişsin

benim asıl üzerinde durduğum şey ticaret ahlakı onu geçtim ahlak, insana saygı denilen bişey var
cumartesı pazar heryer kapalıyken cuma günü cıkıpta pazartesı kapatıyoruz başınızın çaresine bakın demek insanlığa sığmaz
arkadaşlar nixconla köşeyi dönen döndü demişler
diğerlerinden ucuza satıyor olması onların böyle bişey yapabilmelerine bahane değil