• 19-05-2008, 03:56:00
    #46
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık prof. olmak sunucuyu ayak üstü kurup anında bilgileri vermek, cpanel veya plesk kurulumunu bile yapmamak ve her tür ek işlemde ayrı para almak reboot için bile...
    Bunlar galiba doğru, galiba profesyonellik değişti.
  • 19-05-2008, 03:56:19
    #47
    Kurumsal PLUS
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?
    tarafsız olmanızı rica ediyorum

    (bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)

    Yusuf bey derki.. 250YTL ödemeniz Garanti Sanal POS üzerinden geri iade edildi %99 ihtimalle anında geçer gelmemişse bile yarın sabah geçer..

    Umarım paranda hesabına geçince birdaha benim hakkımda yazmazsın gerçekten sıkıldım bu tür şeylerden
  • 19-05-2008, 03:56:26
    #48
    Kurumsal Üye
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?

    tarafsız olmanızı rica ediyorum

    (bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)
    Ürgüp emmi diğer konu kilitlendi bu konuda dağılmasın. Kilitlenen konuyu okuyanlar kendilerine göre yorumlayıp haklıyı haksızı kendilerine göre zaten belirleyeceklerdir.
    Sen makineni ayarlamak ile uğraşki zaman kaybetmeyesin.
  • 19-05-2008, 03:58:14
    #49
    osman son zamanlarda zor günler geçiriyor, hizmette birazcık eksiklik vermeye başladılar, ama kişilik olarak çok iyi niyetli birisidir, osman senden aldığı ücreti geri iade eder bunu bilirim.
  • 19-05-2008, 03:59:59
    #50
    Kurumsal PLUS
    Konuyu dağıtmayalım
  • 19-05-2008, 04:01:20
    #51
    Kurumsal Üye
    Herşeyin başı bu Cırtkon zaten
  • 19-05-2008, 04:01:28
    #52
    taşıdığı 80 sunucu konu açan 5 kişi en fazla normal bir rakamki yetişmesi çok zor şu durumda. Ama 1 ay içerisinde kesinlikle düzene sokucaktır. Biraz daha hoşgörülü olunması gerektiği kanaatindeyim.
  • 19-05-2008, 04:05:26
    #53
    Kurumsal PLUS
    Nixcon kapanma olayında yaşanan en büyük tecrube şudur ki 100 ve üzeri sunucusu olan herkesin kesinlikle RIPE member olması...

    Biz aşvurduk Nixcon kapandığını açıkladığı gün tam 3 gün içine fatura göndermişler 2500€ ve Denizli adresimizede biton Belge döküman gönderilmiş..

    Yarın okuyup inceledikten sonra tam detaylı neler yapıldığın anlatırım (yarın denizlliye gidiyorum) Mutlaka bol sunucu sahibi herkes RIPE Member olsun..
  • 19-05-2008, 05:49:06
    #54
    Bi Git Artık Osman 1 Haftadır Gidemedin evine gittiğin gibi vur kafanı yat uyu korkma dinlen 1 gün ile batmazsın hasta olacaksın uyu biraz uyu

    Konuya Gelince 6 sayfa boyunca aysima ile osmanın yok en cok kim kaymagı yedi mevzusu var.
    Yaptığı işe Özen gösterip işin bilincinde olan nixcondaki herkez birşekilde birşeyler kazandı.
    Şu açıdan düşünün nixconda 10 makineye 10 mbit hat 500 ytl+ kdv ödenirken diger dc lerde
    aynı hatta ve özellikler 1000 ytl + kdv seklinde ödeme yapmaktan sırf aylık 500 ytl kazancı oluyordu co loc yapan arkadaşların.

    180 ytl + kdv 10 mbit co loc 1 kasa fiyatı nixconda
    500 600 700 $ + kdv 10 mbit co loc 1 kasa fiyatı diger datacenterlarda

    Aradaki uçuk fiyatları sanırım herkez anlamıştır. Hizmet alan kişilerinde kalkıp nixcon böyle şöyle demesi ayıp.

    Nixcon kapanacagını yada isim degiştirip yer değiştireceğini 2 -3 ay öncesinden şahsen ben biliyordum. Birden Kapanıyoruz demeleri süpriz oldu.
    Geri Ödeme Yapmayacaklarsa. 3 Gün yerine süreyi 1-2 hafta uzatmaları gerekliydi.
    Şu an Mayıs Ayı Geri ödemeleri Yapılmadı halbuki yapılacak denildi.