stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?
tarafsız olmanızı rica ediyorum
(bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)
Ürgüp emmi diğer konu kilitlendi bu konuda dağılmasın. Kilitlenen konuyu okuyanlar kendilerine göre yorumlayıp haklıyı haksızı kendilerine göre zaten belirleyeceklerdir.
Sen makineni ayarlamak ile uğraşki zaman kaybetmeyesin.