Bi Git Artık Osman 1 Haftadır Gidemedin evine gittiğin gibi vur kafanı yat uyu korkma dinlen 1 gün ile batmazsın hasta olacaksın uyu biraz uyu

Konuya Gelince 6 sayfa boyunca aysima ile osmanın yok en cok kim kaymagı yedi mevzusu var.
Yaptığı işe Özen gösterip işin bilincinde olan nixcondaki herkez birşekilde birşeyler kazandı.
Şu açıdan düşünün nixconda 10 makineye 10 mbit hat 500 ytl+ kdv ödenirken diger dc lerde
aynı hatta ve özellikler 1000 ytl + kdv seklinde ödeme yapmaktan sırf aylık 500 ytl kazancı oluyordu co loc yapan arkadaşların.

180 ytl + kdv 10 mbit co loc 1 kasa fiyatı nixconda
500 600 700 $ + kdv 10 mbit co loc 1 kasa fiyatı diger datacenterlarda

Aradaki uçuk fiyatları sanırım herkez anlamıştır. Hizmet alan kişilerinde kalkıp nixcon böyle şöyle demesi ayıp.

Nixcon kapanacagını yada isim degiştirip yer değiştireceğini 2 -3 ay öncesinden şahsen ben biliyordum. Birden Kapanıyoruz demeleri süpriz oldu.
Geri Ödeme Yapmayacaklarsa. 3 Gün yerine süreyi 1-2 hafta uzatmaları gerekliydi.
Şu an Mayıs Ayı Geri ödemeleri Yapılmadı halbuki yapılacak denildi.