ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?
tarafsız olmanızı rica ediyorum

(bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)

Yusuf bey derki.. 250YTL ödemeniz Garanti Sanal POS üzerinden geri iade edildi %99 ihtimalle anında geçer gelmemişse bile yarın sabah geçer..

Umarım paranda hesabına geçince birdaha benim hakkımda yazmazsın gerçekten sıkıldım bu tür şeylerden