arıza çıkartacagını
müşterilere ve insanlara hitap tarzı çok yanlış
nixcon facisı ve sonrası...
79
●4.039
- 19-05-2008, 02:24:10
- 19-05-2008, 02:25:45Arıza çıkartan cümlesini Sorun çıkartan anlamında kullandımlonely_city adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 03:48:38Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 03:51:38Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yat dinlen artık. - 19-05-2008, 03:52:59Valla abi kızar mısın bilmem ama eskiden Nİ sanki daha seçiciydi... Yakın zamanlarda çok hızlı büyüdü ve araya her tipten insan girdi. Anlayışlı anlayışsız... Bence fazla iyi niyetli davrandın ve hala iyi niyetli davranıyorsun. Artık prof. olmak sunucuyu ayak üstü kurup anında bilgileri vermek, cpanel veya plesk kurulumunu bile yapmamak ve her tür ek işlemde ayrı para almak reboot için bile...Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 03:53:27Önerini dinleyeceğim.. Harbiden forum sinir hastası ediyor beni laf anlatamıyorsunAySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler hepinize. - 19-05-2008, 03:53:40180 sunucudan sonra bencede artık dinlen çekil köşene, Psikolojin harap haldedir diye düşünüyorum ki ben öyle bir işe kalksam kesin delirirdim filan.AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 03:54:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?
tarafsız olmanızı rica ediyorum
(bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)

ikinizde değerli insanlarsınız.