• 19-05-2008, 02:24:10
    #37
    arıza çıkartacagını

    müşterilere ve insanlara hitap tarzı çok yanlış
  • 19-05-2008, 02:25:45
    #38
    Kurumsal PLUS
    lonely_city adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arıza çıkartacagını
    müşterilere ve insanlara hitap tarzı çok yanlış
    Arıza çıkartan cümlesini Sorun çıkartan anlamında kullandım
  • 19-05-2008, 02:30:21
    #39
    r10 bir kenara Ekrem Abi bir kenara hacım, sevdiğimiz abimiz olduğu için, sende samimi arkadaşımsın yani olmuyor arada arıza marıza lafları bilesin ikinizde değerli insanlarsınız.
  • 19-05-2008, 03:48:38
    #40
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman portföyünü bu şekilde alenen değiştirme bence. Her sıkıntısını yazana geri iade mi yapıcan
    Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.
  • 19-05-2008, 03:51:38
    #41
    Kurumsal Üye
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.
    Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
    Yat dinlen artık.
  • 19-05-2008, 03:52:59
    #42
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.
    Valla abi kızar mısın bilmem ama eskiden Nİ sanki daha seçiciydi... Yakın zamanlarda çok hızlı büyüdü ve araya her tipten insan girdi. Anlayışlı anlayışsız... Bence fazla iyi niyetli davrandın ve hala iyi niyetli davranıyorsun. Artık prof. olmak sunucuyu ayak üstü kurup anında bilgileri vermek, cpanel veya plesk kurulumunu bile yapmamak ve her tür ek işlemde ayrı para almak reboot için bile...
  • 19-05-2008, 03:53:27
    #43
    Kurumsal PLUS
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
    Yat dinlen artık.
    Önerini dinleyeceğim.. Harbiden forum sinir hastası ediyor beni laf anlatamıyorsun

    İyi geceler hepinize.
  • 19-05-2008, 03:53:40
    #44
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
    Yat dinlen artık.
    180 sunucudan sonra bencede artık dinlen çekil köşene, Psikolojin harap haldedir diye düşünüyorum ki ben öyle bir işe kalksam kesin delirirdim filan.
  • 19-05-2008, 03:54:01
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?

    tarafsız olmanızı rica ediyorum

    (bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)