Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.
Valla abi kızar mısın bilmem ama eskiden Nİ sanki daha seçiciydi... Yakın zamanlarda çok hızlı büyüdü ve araya her tipten insan girdi. Anlayışlı anlayışsız... Bence fazla iyi niyetli davrandın ve hala iyi niyetli davranıyorsun. Artık prof. olmak sunucuyu ayak üstü kurup anında bilgileri vermek, cpanel veya plesk kurulumunu bile yapmamak ve her tür ek işlemde ayrı para almak reboot için bile...