Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
Yat dinlen artık.
180 sunucudan sonra bencede artık dinlen çekil köşene, Psikolojin harap haldedir diye düşünüyorum ki ben öyle bir işe kalksam kesin delirirdim filan.