Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
stoktaki sunucu diyerek vitrine çıkarıp, benden sunucu parasını peşin alıp, 3 günde makineyi teslim edemeyen osman arkadaş mı, sorunlu sizce, yoksa parasını peşin ödeyip 3 gün ticket, telefon, cep, her yolu deneyip, ardından ona ulaşamayıp, foruma konu açan ben mi sorunluyum?
tarafsız olmanızı rica ediyorum
(bu arada henüz yapılmış bir geri ödeme yok)