Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
Yat dinlen artık.
Önerini dinleyeceğim.. Harbiden forum sinir hastası ediyor beni laf anlatamıyorsun
İyi geceler hepinize.