Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç para kazanmasak 2 yıl rahat rahat geçinir servis sağlayıcısınada parasını günü gününe öderiz.. Yeterki huzurumuz olsun.. Sonuçta bu iş para için yapılsada huzur olmayınca insanda çalışma zevki kalmadığından bu şeklde değiştireceğiz.
Huzurlu olmanın yolu sakin ve geniş olmaktan geçer Osmanım. Sen bir süre forumdan uzak dur işlerini hallet. Foruma sizden birileri bakar nasılsa. Burda ne kadar konuşursan o kadar sıkıntıya strese giriyorsun kanaatimce. Ki fazla cümle yanlışa götürür.
Yat dinlen artık.