nixcon kapandı gitti... O kadar savunan insandan 1 kişi bile kalmadı... Peki şimdi durumumuz nedir merak ediyorum.

Biliyorsunuz bende müşterisiydim. Fakat bir çok arkadaş nixcon yüzünden aşırı bir yükle karşılaştılar.

Şimdi sizler ne diyorsunuz? Hakaret boyutlarına varmadan güzelce konuşmak isterim. Samimi bir dilde...

Az önce nixcon.com.tr ye baktım site park halinde...
http://www.nixcon.com.tr/