Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osman'a - itrader çakmış. Webmaster Forum & Webmaster Okulu - E-Ticaret - Ni-Osman
Bu konuda ne düşünüyorsun Osman abi.

3 Arkadaş atıp tutmuş işte birbirlerine verdikleri itraderler ile anlayabiliyoruz durumu...

Sahdekar yazmış ama bunu yazma nedeni sunucu vermememz bunun neresi sahdekarlık o daha farklı bir konu... Sonuçta sunucu vermek zorunda değilim kimseye zorla alacakda değil..

Kaç yaşında adam hiç yakışmıyor ama gören ticaret yapacaksan aynı kişi ile 2 kere düşünüp iş yapar... Yaptığı bu hareketlerde klavuz olur inanın yoruldum ilgilenemeyecem


Konu dağılmasın ve Netinternet'e dönmesin PLS