3 Arkadaş atıp tutmuş işte birbirlerine verdikleri itraderler ile anlayabiliyoruz durumu...
Sahdekar yazmış ama bunu yazma nedeni sunucu vermememz bunun neresi sahdekarlık o daha farklı bir konu... Sonuçta sunucu vermek zorunda değilim kimseye

zorla alacakda değil..
Kaç yaşında adam hiç yakışmıyor ama gören ticaret yapacaksan aynı kişi ile 2 kere düşünüp iş yapar... Yaptığı bu hareketlerde klavuz olur inanın yoruldum ilgilenemeyecem
Konu dağılmasın ve Netinternet'e dönmesin PLS