osman abi tazminat kasdetmedim aslında sen beni büyük ihtimal anladın
ve helal olsun dıyorum bu işle gayet iyi başa çıkabildin
demekki yanlış insanlara güvenmişsin
benim asıl üzerinde durduğum şey ticaret ahlakı onu geçtim ahlak, insana saygı denilen bişey var
cumartesı pazar heryer kapalıyken cuma günü cıkıpta pazartesı kapatıyoruz başınızın çaresine bakın demek insanlığa sığmaz
arkadaşlar nixconla köşeyi dönen döndü demişler
diğerlerinden ucuza satıyor olması onların böyle bişey yapabilmelerine bahane değil
O dediğin ticaret ahlakı olsaydı, misal veriyorum x firmanın nixconda kabini var ve müşterisi x firmaya ulaşamadı olduya bi kopukluk bir problem için nixcon u aradı, nixcon o müşteriye x firmayı geçin bizle çalışmaya ne dersiniz demezdi.