Osman'cım kendi emeğini fazla yüceltme. Ardına bakki ileriyi göresin. Bazen emek verip Bazende emek vermeden kazanılır.
Ne yani hiç mi Nixcon sayesinde para kazanmadın ve kazanmadık?
2.5 yıl kötü hizmet verdiği için mi ordaydın. Lütfen yani nankör olmayalım.
Nankör olsam duyuru yaparen teşekkür etmezdim..
Ben düşüncenin yanlış olduğunu sölüyorum herkes kendi kendini büyütür..
Sizin USA sunucuları adam direk USA dan alsa daha iyimi hizmet alacak yoksa sizden alıncamı daha iyi hizmet alacak?
Sizden alınca 10 kat daha iyi hizmet alacak iletişim sorunu olmayacak zaten hereyden önce...
Ama sen USA dan sattın adam sana sürekli ulaşamorsa nekadar çalışabilirki kullanıcı seninle? Bir sonraki ay gider başka yere...
Her neyse demek istediğimi anlamadın sen