Osmancım pek tabi bizim ya da senin verdiğin hizmet bu konuda önem arz eder ama bir malı 50 kuruşa alıp 70 kuruşa satmak nere 70 kuruşa alıp 100 kuruşa satmak nere. Sonuçta ucuza alıp kendi hizmet kalitenle üzerine ekleyip piyasa normlarına yaklaştırarak satıyorsun.
Hizmeti çok iyi veriyorum diye fiyatı yükselt önümüzdeki aybakalım müşteri sayın kaça düşüyor. TR de satmak daha zor sen de biliyorsun. TR ye satmanın tek yolu hem kaliteli hem de ucuz satmaktır. Ucuz satmanın yolu da malı ucuza mal etmektir. Nixcondaki gibi