Senin dediğine gelir gelmesine ama sen beni anlamıyorsun sonuçta bizim gibi nixcon ile çalışan birçok kişi vardı içlerinde neden nixconun en büyük müşterisi onumundaydık nixcon sayesinde demeyin bizim müşterilerimize teklif gönderdiklerini forumlarda kaç defa yazdık ve direk teklif alanların azından duyduk

Ama ben yinede teşekkür etmiştim kendilerine...
Seni anlıyorum zaten Osman da ben son kullanıcıdan bahsetmemiştim.
Son kullanıcı olarak bakarsak olaya kişiler pek tabi senden alır management için.
USA dan da haliyle bizden alıyor kullanıcı elin adamına sıkıntısını anlatması bir dert makinesini ayarlaması bir dert. TR de bile bu sorun varken USA da napsınlar