AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni anlıyorum zaten Osman da ben son kullanıcıdan bahsetmemiştim.
Son kullanıcı olarak bakarsak olaya kişiler pek tabi senden alır management için.
USA dan da haliyle bizden alıyor kullanıcı elin adamına sıkıntısını anlatması bir dert makinesini ayarlaması bir dert. TR de bile bu sorun varken USA da napsınlar
Son kullanıcı için öyle.. Sonuçta adam 600 ytl alacağı hizmeti 180 YTL ye aldığ her ay kara geçmişti..

Ama satıcı kesinlikle büyümez sağlaycılar sayesinde...

HAA Sağlayıcı CRM sistemi kurmuştur buna benzer şeyler yaparak ticaretin kalitesini arttırmıştır o ayrı ama bunların hiçbirini yapmad nixcon