• 27-10-2010, 09:55:53
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün pek bakamadım ama r10 da dp de baya kıyıma gitti admin yazık ettiniz kendinize
    hocam seviye yerlerde bile değildi. yazık. çok yazık.
  • 27-10-2010, 10:00:49
    Üyeliği durduruldu
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam seviye yerlerde bile değildi. yazık. çok yazık.
    Sorun aslında ap açık ortada burda katı kurallar var bir tanemiz yaş tahtaya basmak istemiyoruz çünki burdaki platform eşşsiz ve zengin neden kolay şekilde sorunun çözüme ulaşıyor satış yapabiliyorsun kaynaklardan faydalanıyorsun ama dp kimse pek bilmiyor ama inanın dp r10 gibi eşşsiz bir forum ayrıca yorumu yazanlar adsende konusunu aşıp işi osmanlıya kadar aldı götürdü bir tane dp den birisi buraya gelse yabancı uyruklu insan ülkesi hakkında sanmıyorum dün bizlerin yaptığını yapsın işde her zaman bu yüzden kaybediyoruz kaybetmeye de devam ediyoruz
  • 27-10-2010, 10:05:46
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birisi buraya gelse yabancı uyruklu insan ülkesi hakkında sanmıyorum dün bizlerin yaptığını yapsın işde her zaman bu yüzden kaybediyoruz kaybetmeye de devam ediyoruz
    Adamların sanmıyorum bizler gibi boş işlerle uğraşcağını ama emin ol burada o tarz konular açılsaydı tepkiler çok farklı olurdu
  • 27-10-2010, 10:10:24
    Yarın işleme girse de 29 Ekim`de bankalar kapalı sanırım o yüzden p.tesiye kaldı.
  • 27-10-2010, 10:11:27
    Elbet gelecek bu kadar acele etmenize ne gerek var anlamıyorum, biraz profesyonel olmanız gerekiyor, paranızı iktisatlı harcayın elbet gelecek..
  • 27-10-2010, 10:27:04
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cümleten iyi geceler arkadaşlar boşuna beklemeyin bugun saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba günü sabah saat 10,00 civarlarında alırsınız paralarınızı.
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İddasina bile girerim herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (:
  • 27-10-2010, 10:29:22
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika. Bunuda ekliyelim.
  • 27-10-2010, 10:35:34
    Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.


    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:

    4 yıldır boş kullanmışsın o zaman. Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya


  • 27-10-2010, 10:39:43
    Üyeliği durduruldu
    bugün konsere gidicektim şu an şey gibi kalmış bulunuyorum ortada