• 27-10-2010, 01:25:21
    Üyeliği durduruldu
    inş bu gece gircek girmezse baya terslikler bizi bekliyor
  • 27-10-2010, 01:27:09
    Biramı açtim, kop kop müziğimi açtim, ve o sihirli kelimeleri artik google adsense hesabimida görmek arzusu ile fantezisini kurmaya başliyorum..
    yeter artık ödeme işlemde yazsin xD
  • 27-10-2010, 01:28:05
    Adamlar türkleri sevmiyor zaten db de turkleri istemiyor adamlar
  • 27-10-2010, 01:36:35
    Nerdeyse bütün dünyada işleme girdi ama türkiyede ses yok hala..
  • 27-10-2010, 01:37:27
    127 kişi gece saat 1:37 de işleme girmesini bekliyor
  • 27-10-2010, 01:38:25
    bu son günler gelince sanki burada olmalıymışım gibi bir his doğuyor içime,
    sanki ödeme gelmesi için yapmam gereken bişey miş gibi , ne bilim , enteresan.

    bu arada sayenizde dp ye de üye oldum.
  • 27-10-2010, 01:40:16
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    127 kişi gece saat 1:37 de işleme girmesini bekliyor
    yoo hayır yanılıyosun ben şimdi çıkış tuşuna basıcam
    elimde biramla yatağa geçip PC'mide masaya koyucam..
    ve en sevdiğim film sitesinden 8 mbit internelte online film izlicem..
  • 27-10-2010, 01:41:49
    8 mbit internelte kısa zamanda 1 mbit e düşüyor.
    geçenler de türkiye istanbuldaydım , ordan biliyorum.
    dikkat et
  • 27-10-2010, 01:42:40
    yarın giricek perşembe bankalar yarım gün cuma kapalı pazartesinemi kalıyoz napıyoz.