• 27-10-2010, 08:25:16
    Üyeliği durduruldu
    benim anlamadığım diğer ülkelerden her sefer bi gün sonra alıyoz niye aynı anda değil, eft sistemimizlemi ilgili acaba
  • 27-10-2010, 08:37:51
    Üyeliği durduruldu
    bi umutla iş yerine geldiğim gibi baktım işlemde değil... inşallah gün içersinde alırız
  • 27-10-2010, 09:15:03
    29 ekim cumhuriyet bayramında bankalar tatildi dimi ?
  • 27-10-2010, 09:19:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugun işleme gırerse yarın oğlene kadar gelır gırmez ise kasım a kaldı
  • 27-10-2010, 09:19:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnşallah bugün hesapta olur... Yarın yarım gün bankalar çalışır
  • 27-10-2010, 09:26:46
    bizim hacı kira diye kapıya dayandı. Google da işin suyunu çıkarıyor ama demeyim diyorum
  • 27-10-2010, 09:48:00
    para mara yok size
  • 27-10-2010, 09:53:17
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..

    Unutmadık yazını Dün işleme girmedi hani
  • 27-10-2010, 09:54:32
    Üyeliği durduruldu
    dün fazla kalamadım dp de r10'da admin ben çıkarken kıyma gibi eziyodu r10 arkadaşları yazık ettiniz kendinize