Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 00:46:59adamların ülkemize dilimize dinimize bir şey dedikleri yok neden r10 un adını çıkartıyorsunuz? inci sözlük tarzı yaratmaya çalışıyorsanız r10 için bunu yapmayın sonuçta oranın linki var burda birde r10 diyorsunuz dp ile r10 u ters düşürceksiniz ki bizi rezil ettiğinizi dile getirmiyorum bile adamlar türkleri banlıyor.
- 27-10-2010, 00:49:43her yerde işleme girdi yine bizde girmedi hayret birşey ya
- 27-10-2010, 00:57:02Üyeliği durdurulduperşembe günü bankalar yarımgün çalışacakmış :Sfusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 01:07:56ödemeler yarın gece işleme girer böyle olduğuna göre..
herneyse ben yatıyorum beyler size iyi yiyişmeler - 27-10-2010, 01:24:01Üyeliği durduruldubiraz zor gibi gözüküyor ama bugece girmezsse haftaya anca alırız :S perşembe günü yarımgün çalışıyor bankalarhakanzorbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle