• 27-10-2010, 01:43:52
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın giricek perşembe bankalar yarım gün cuma kapalı pazartesinemi kalıyoz napıyoz.


    Bu bunun gibi 100'lerce mesaj bulabilirim ,
    ilk pazartesi ödemeler geliyor diye başlamıştı bu olay.
  • 27-10-2010, 01:47:20
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoo hayır yanılıyosun ben şimdi çıkış tuşuna basıcam
    elimde biramla yatağa geçip PC'mide masaya koyucam..
    ve en sevdiğim film sitesinden 8 mbit internelte online film izlicem..

    Sen şuan ayvalıktami oturuyodun
  • 27-10-2010, 01:54:42
    S1rmaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen şuan ayvalıktami oturuyodun
    ayvalık sarımsaklı
  • 27-10-2010, 01:58:12
    Üyeliği durduruldu
    Bu geceden ümitli olan varmı hala ?
  • 27-10-2010, 02:01:41
    Malesef ümidim kalmadı
  • 27-10-2010, 02:04:22
    Perşembeye kaldı galiba.
  • 27-10-2010, 02:31:59
    Üyeliği durduruldu
    Heryer aldı bir tr kaldı bukadar olmaz ya ...
  • 27-10-2010, 02:41:22
    bende daha almadim (almanya)
  • 27-10-2010, 02:44:25
    alırsınız.