• 27-10-2010, 00:06:30
    La bu paranın gelceği yok :S Ben yatacam yarın stajım var :S
  • 27-10-2010, 00:06:36
    Üyeliği durduruldu
    Annnnnnnnna Tecavüzcü coşkunla nuri alçoda gelmiş DP ye
  • 27-10-2010, 00:06:44
    Aramızdan ayrılanlar...
    şaka bir yanada kesinlikle konuya yazanlar banlanacaklar dp de adamlar herşeyi bırakmışlar laf yetiştiriyorlar muhtemelen türkiye ipleride banlanır böyle devam ederse
  • 27-10-2010, 00:07:52
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka bir yanada kesinlikle konuya yazanlar banlanacaklar dp de adamlar herşeyi bırakmışlar laf yetiştiriyorlar muhtemelen türkiye ipleride banlanır böyle devam ederse
    zaten üye olalı 1 saat olmadı birde ban mı yiyeecğiz
  • 27-10-2010, 00:09:05
    Aramızdan ayrılanlar...
    ban yemeniz mesele değilki türkiye ipleri banlanırsa o kötü işte türkün namından çok gamı yer bitirir bizi
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten üye olalı 1 saat olmadı birde ban mı yiyeecğiz
  • 27-10-2010, 00:09:57
    Beyler fazla da suyunu çıkarmayalım Türkiye 'yi tamamen banlarlar felan. O site üzerinden iş yapan arkadaşlarımız var.
  • 27-10-2010, 00:10:29
    Üyeliği durduruldu
    Banlasınlar burada r10.net var 100 tane DP eder rahat ol kardeşim ... Onların admini varsa bizim RADMINIMIZ var
  • 27-10-2010, 00:10:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 kişi için koca ülkeyi banlamazlar herhalde proxyden girilmezmi acep
  • 27-10-2010, 00:11:47
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlasınlar burada r10.net var 100 tane DP eder rahat ol kardeşim ... Onların admini varsa bizim RADMINIMIZ var
    Yabancılarla iş yapan arkadaşlar var. Ben onları kast ettim. R10 da pek fazla yabancı olduğunu sanmıyorum.