alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka bir yanada kesinlikle konuya yazanlar banlanacaklar dp de adamlar herşeyi bırakmışlar laf yetiştiriyorlar muhtemelen türkiye ipleride banlanır böyle devam ederse
zaten üye olalı 1 saat olmadı birde ban mı yiyeecğiz