• 26-10-2010, 23:41:12
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar bir haftada 5 sayfa yapmışlardı türkler bir girdi ortama 10. sayfadalar
    aynen sıradan banı koycaklar gibime geliyor
  • 26-10-2010, 23:41:45
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen sıradan banı koycaklar gibime geliyor
    Ben Türk İplerini banlayacaklar
  • 26-10-2010, 23:41:59
    Üyeliği durduruldu
    dreamshower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Offf hocam gülme komasına girdim bi an gözümden yaş geldi sesli güldüm o derece muhabbetlere bakın ya ahahah

    bu arada inşallah gece işleme girer de yarın sabah canlıyı görürüz
    Bizler Sanal Alemin Neşe Kaynağıyız R10 Üyesi Gibi Üye Varmı Bu Alemde Yok Orayı Bile Başdan Çıkartmışız
  • 26-10-2010, 23:42:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mehkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense ile R10 arasında mekik dokuyorum, acaba hangisinde "ödeme işlemde" Yazısını göreceğim diye , olmuyor olmuyor...
    al benden de o kadar
  • 26-10-2010, 23:42:56
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizler Sanal Alemin Neşe Kaynağıyız R10 Üyesi Gibi Üye Varmı Bu Alemde Yok Orayı Bile Başdan Çıkartmışız
    EĞlenmeyi bilen tek millet biziz diğerleri gibi ciddi değiliz
  • 26-10-2010, 23:43:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türk İplerini banlayacaklar
    yok geçen ay ben banlıydım orda birine yardırda gel yazmıştım herhalde ondandı
  • 26-10-2010, 23:44:35
    abi bu kadar rezillikte olmaz ki ya

    http://forums.digitalpoint.com/showt...0#post15191440
  • 26-10-2010, 23:45:27
    maŞaLLah Konuyu Toplam 131 Üye okuyor. (76 Kayıtlı üye ve 55 Misafir)
    WaLL, Blurayindir, MuhammetUzun, gzou, BurakErmeydan, delikurt55, loperselim, bizimportal, Buraxlee, thePentagraM, HeartShapedBox, Sidroman, dreamshower, foxfire, StoryLine, MetinGumus, ysaesleinn, beratxt, KAYIBEY, EsmerOzcan, akrap, UcretsizVideo, zoizo, ceho, okyay58, KaizerSoze, aheng, tRn, greenman, aog, csfrag, Sufis, clic, bymsk, edevrim, kale2000, chatroulette, alico, ErZeN, CRYSIS, By_kirkof, SpeedBoy111, RCX, TheMk, izmit_Lee, netland, by_ram, mehkar, fast, sicaq, Karadeniz, Ulusoy, HerquL, Urgup, unsg_, carizmali, old_boy, ChaRiSMa, gencprens, naniCk, MrKydn, arda.dk, omurtlak, Lockam, ekohost, M6K, erkutarhan, googleteam
  • 26-10-2010, 23:47:57
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bu kadar rezillikte olmaz ki ya

    http://forums.digitalpoint.com/showt...0#post15191440
    Onlar beni güldürdü ALLAH (c.c) de onları güldürsün