• 26-10-2010, 22:05:56
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalim 2 Kelime o da şöyle "ödeme işlemde"
    İyiydi.
  • 26-10-2010, 22:16:41
    Üyeliği durduruldu
    Mygatsel ödeme sitresinden 2 kişiyi uçurdu

    harbi forumun ayarını kaçırıyoruz
  • 26-10-2010, 22:20:08
    herkese benden çay şakire (özcana) yok.
  • 26-10-2010, 22:28:59
    Böyle beklemek daha zor oluyor yav milletinki işlemde bizde yok
  • 26-10-2010, 22:31:04
    hala işleme girmedi of :S
  • 26-10-2010, 22:31:58
    Herkese iyi geceler( beklemeler ) arkadaşlar. Yarın ünide çekerim artık parayı inşAllah Geceleyin işleme girer umarım.
  • 26-10-2010, 22:35:37
    Düşünsenize google 1 haftadır sorun yapıyordu indexlenme yüzünden ads ödemesinide yapmazsa ya ne yapıcaz
  • 26-10-2010, 22:36:50
    ceho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünsenize google 1 haftadır sorun yapıyordu indexlenme yüzünden ads ödemesinide yapmazsa ya ne yapıcaz
    yok ya bunu yapmaz
  • 26-10-2010, 22:41:42
    googleye güvenmiyorum artık valla spamcılar böle hitlendi ya ads den de şüpeliyim