• 26-10-2010, 22:46:05
    anlaşıldı sabaha karşı giricek perşembe alıcaz ödemeleri geçen ay oldugu gibi.
  • 26-10-2010, 22:49:23
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeyi aldıktan sonra bu partiye katılalım arkadaşlar herkesi bekliyoruz..

    http://www.facebook.com/#!/event.php...760838&index=1
  • 26-10-2010, 22:55:04
    26 Eki Kurye Ücreti -24,00 $
    26 Eki Ödeme işlemde -669,67 $

    Hayırlı olsun Cümlemize.

    Çek ile alıcam ödemeyi ne zaman gelir çek elime?
  • 26-10-2010, 22:56:54
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 Eki Kurye Ücreti -24,00 $
    26 Eki Ödeme işlemde -669,67 $

    Hayırlı olsun Cümlemize.

    Çek ile alıcam ödemeyi ne zaman gelir çek elime?
    bende hala işlemde değil
  • 26-10-2010, 22:57:44
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hala işlemde değil
    çek ile alcam demiş çekler erken işleniyor
  • 26-10-2010, 22:57:50
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hala işlemde değil
    bendede
  • 26-10-2010, 22:58:18
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çek ile alcam demiş çekler erken işleniyor
    anladım teşekkürler
  • 26-10-2010, 22:59:09
    Üyeliği durduruldu
    bendede yok eft lilere gelmedimi daha
  • 26-10-2010, 23:03:26
    Eft hala gelmedi bana. Cuma tatil. İnş. yarın veya perşembe sabah gelir.