• 26-10-2010, 23:21:01
    Yine dp'ye boş mesaj atmaya başlamışlar.. Zaten Türkler orada bir tek bu işe yarıyor..
  • 26-10-2010, 23:22:29
    yunanlı eleman bizim türke laf soktu ben zaten merak etmiyorum önce yunanistan diyor vay arkadaş ya
  • 26-10-2010, 23:23:14
    Üyeliği durduruldu
    Çek ile ödeme aldığım hesap işleme girdi ama Eft olanlarda kıpırtı yok sanırım google bizim sabrımızı sınıyor
  • 26-10-2010, 23:23:30
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10da konuyu okuyan 150 kişi db de 30 kişi yok bu ne dingil iş ya
    dbdeki okuyucların yarısıda r10dan
    Zaman ve saat farkından olmasın
  • 26-10-2010, 23:25:48
    Pakistan bile bizden önce alıyor arkadaş
  • 26-10-2010, 23:27:56
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pakistan bile bizden önce alıyor arkadaş
    Bilişim'de bizden ileri dostum o beğenmediğin ülke.
  • 26-10-2010, 23:28:24
    Foxfire damardan girdi yunanlıya
  • 26-10-2010, 23:28:32
    saat ler 00.00 gösterdiğinde ödeme işlemde yazısını görücem
  • 26-10-2010, 23:30:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foxfire damardan girdi yunanlıya
    tav oldum elemana