greenpeace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.000€ için 50€ alıyor normal işlemlerde, adsense için bilemem belki bir anlaşmaları olabilir.
1.549
●91.523

sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan
Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
ne kadar abartıyorsunuz