• 26-10-2010, 20:43:09
    greenpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var ama
    wu komisyon alıyor galiba
    para baya bi kesintiye uğrar...
    1.000$ için 50$
    1.000€ için 50€ alıyor normal işlemlerde, adsense için bilemem belki bir anlaşmaları olabilir.
  • 26-10-2010, 20:44:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google dan en yüksek alan kim?
    Büyük ihtimal serkaydır da birileri 100bin$ dan bahsediyordu

    Hindistanda da ödeme işleme girdiğine göre yarın kesin alıyoruz gibi bişey
  • 26-10-2010, 20:44:51
    Üyeliği durduruldu
    Avrupa'da da PIP
  • 26-10-2010, 20:45:36
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da da PIP
    tamam işte son işaretler geliyor
  • 26-10-2010, 20:46:13
    benimki işleme girmemiş daha alacağımız 100 $ :d
  • 26-10-2010, 20:46:34
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işlemde.
  • 26-10-2010, 20:47:07
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal serkaydır da birileri 100bin$ dan bahsediyordu

    Hindistanda da ödeme işleme girdiğine göre yarın kesin alıyoruz gibi bişey
    yuhh sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
  • 26-10-2010, 20:48:24
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde.
    bizde bişey yok başka giren varmı
  • 26-10-2010, 20:48:35
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuhh sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
    ne kadar abartıyorsunuz