Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 20:49:08Bizde deil amaSufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR değil galiba?
- 26-10-2010, 20:49:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Serkay 100bin dolar alcak demedim konuda bi arkadaş sallıyodu bişeyler ondan bahsediyorumM6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 20:51:30Serkay'ın aldığı paradan bana fayda olmayacağına göre adamın dedikodusuna da yapmaya gerek yokWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
azıcık para alcam gugıl amca acele et hadi. Zaten ziraat geç onaylıyor ödemeleri.
- 26-10-2010, 20:59:02İşleme girmedi bir türlü :d
Konuyu Toplam 93 üye okuyor. (56 Kayıtlı üye ve 37 Misafir)
cinekent, SpeedBoy111, Yolcu_1293, dreamshower, les, HeartShapedBox, Urgup, delikurt55, chatroulette, M6K, Montrey, ekohost, EsmerOzcan, S1rmaD, MetinGumus, mbd5200, taps34, alico, mehkar, kanisti, gencprens, Matias Delgado, ewdal, erbain, ilkay_, RCX, yolcumustafa, Blade__, mustafonder, muratdan, sverdlow, bizimportal, Blurayindir, ZorluWEB, dEaTh, cantahir, hadifilmizle, syst3m61, sansserife, Manwe, DomainTicaret, WebLOADER, MuhammetUzun, old_boy, antiochos, mathsman, clic - 26-10-2010, 21:00:25ödeme işlemde falan değil sallama eğer öyle bişey varsa ss koy kardeşim.Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 21:01:04Ben hala serkaydan bahsetmiyorum sen hala dedikodusunu yapmaya gerek yok diyosunM6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse..
İşlemde yazısını hemen beklemeyin arkadaşlar, en erken gece 12-1 gibi girer bizde işleme.
Eğer çek yada western union ile alıyorsa işlemde olabilir.SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR değil galiba?
sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan
azıcık para alcam gugıl amca acele et hadi. Zaten ziraat geç onaylıyor ödemeleri.