• 26-10-2010, 20:48:50
    Üyeliği durduruldu
    bendede yok şu an
  • 26-10-2010, 20:49:08
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde.
    Bizde deil ama TR değil galiba?
  • 26-10-2010, 20:49:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuhh sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
    Serkay 100bin dolar alcak demedim konuda bi arkadaş sallıyodu bişeyler ondan bahsediyorum
  • 26-10-2010, 20:51:30
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serkay 100bin dolar alcak demedim konuda bi arkadaş sallıyodu bişeyler ondan bahsediyorum
    Serkay'ın aldığı paradan bana fayda olmayacağına göre adamın dedikodusuna da yapmaya gerek yok azıcık para alcam gugıl amca acele et hadi. Zaten ziraat geç onaylıyor ödemeleri.
  • 26-10-2010, 20:55:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birazdan bizdede girer işleme inş. Yarın alırız paracıklarımızı.
  • 26-10-2010, 20:59:02
    İşleme girmedi bir türlü :d

    Konuyu Toplam 93 üye okuyor. (56 Kayıtlı üye ve 37 Misafir)
    cinekent, SpeedBoy111, Yolcu_1293, dreamshower, les, HeartShapedBox, Urgup, delikurt55, chatroulette, M6K, Montrey, ekohost, EsmerOzcan, S1rmaD, MetinGumus, mbd5200, taps34, alico, mehkar, kanisti, gencprens, Matias Delgado, ewdal, erbain, ilkay_, RCX, yolcumustafa, Blade__, mustafonder, muratdan, sverdlow, bizimportal, Blurayindir, ZorluWEB, dEaTh, cantahir, hadifilmizle, syst3m61, sansserife, Manwe, DomainTicaret, WebLOADER, MuhammetUzun, old_boy, antiochos, mathsman, clic
  • 26-10-2010, 21:00:25
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde.
    ödeme işlemde falan değil sallama eğer öyle bişey varsa ss koy kardeşim.
  • 26-10-2010, 21:01:04
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serkay'ın aldığı paradan bana fayda olmayacağına göre adamın dedikodusuna da yapmaya gerek yok azıcık para alcam gugıl amca acele et hadi. Zaten ziraat geç onaylıyor ödemeleri.
    Ben hala serkaydan bahsetmiyorum sen hala dedikodusunu yapmaya gerek yok diyosun neyse..

    İşlemde yazısını hemen beklemeyin arkadaşlar, en erken gece 12-1 gibi girer bizde işleme.

    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde falan değil sallama eğer öyle bişey varsa ss koy kardeşim.
    Eğer çek yada western union ile alıyorsa işlemde olabilir.
  • 26-10-2010, 21:01:06
    Üyeliği durduruldu
    herkes para bekliyor